آبکاری قطعات مختلف ماشين های پلاستيك

شرکت کیمیاگران برتر با انجام خدمات تعميروبازسازيا نواع سيلندر وقالب هاي تزريق پلاستيك توانسته نمره خوبی از مشریان خود دریافت کند و رضایت کامل آنها را جلب نماید.

یکی از ماشین آلاتی که در برخی از صنایع بخصوص صنایعی که بصورت تخصصی در زمینه تولید محصولات پلاستیکی فعالیت میکنند ماشین های پلاستیک است که این ماشین ها از قطعات مختلفی نیز بهره میبرند که هر یک بصورت دوره ای نیاز به آبکاری برای عملکردی بهتر و دقیق تر خواهند داشت. یکی از دلایل مهم آبکاری قطعات مختلف ماشين هاي پلاستيك افزایش مقاومت سایشی و خوردگی قطعات میباشد. آبکاری لایه و سطحی را بر روی قطعات ایجاد میکند که این لایه از خورده شدن قطعه جلوگیری میکند. البته ایجاد شکل و حالت مناسب نیز با آبکاری قطعات مختلف ماشين هاي پلاستيك میتواند در تولید نقش موثری داشته باشد و قطعات عملکردی بهتر را از خود نشان دهند. همچنین در صورت نیاز تعميرو بازسازي انواع سيلندر و قالب هاي تزريق پلاستيك از طریق آبکاری برای قطعات صورت خواهد گرفت.

آبکاری قطعات مختلف ماشين هاي پلاستيك و افزایش مقاومت حرارتی و اسیدی آنها

در مطلب بالا به مقاومت سایشی و همچنین خاصیت ترمیمی با آبکاری قطعات مختلف ماشين هاي پلاستيك اشاره شد اما باید به دیگر خواص ایجاد شده با آبکاری نیز اشاره ای داشته باشیم. از جمله خواصی که با آبکاری قطعات مختلف ماشين هاي پلاستيك ایجاد خواهد شد افزایش مقاومت حرارتی و اسیدی قطعات میباشد. حرارت و اسیدها خود میتوانند عامل مهمی برای از بین رفتن قطعات باشند و یا حتی عاملی برای سایش و خوردگی نیز محسوب گردند. آبکاری قطعات مختلف ماشين هاي پلاستيك این مزیت را ایجاد میکند تا اسیدها  و همچنین عوامل حرارتی هیچگونه تاثیری بر روی قطعات نداشته باشند و قطعات را تا حد زیادی در برابر این عوامل مقاوم کنند. البته اینکه آبکاری با کیفیت بالایی انجام شود بسیار مهم است و  هر چه آبکاری اصولی تر و با کیفیت تر انجام شود در نتیجه نیاز کمتری نیز به آبکاری وجود خواهد داشت.

ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :